Ha nem veszik át a leveleket! Székhelyszolgáltatás igénybevétele esetén a szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy átveszi a cég részére érkező küldeményeket. Ezeket a legrövidebb időn belül elektronikus formátumban továbbítja az ügyfél részére. Hó végén pedig kipostázza az így összegyűlt leveleket. Ezt a kötelezettséget természetesen csak a szerződés időtartama alatt van jogosultsága. Ha lejárt az ügyfél szerződése, és nem rendezte a következő ciklus díját, a székhelyszolgáltató nem veheti át a cég részére érkező leveleket. Nincs élő szerződés, ami a jogalapot szolgáltatná. Figyeljen ezért, hogy mindig időben gondoskodjon a szerződési díj kiegyenlítéséről, hiszen a későbbiekben komoly problémákat jelenthet, ha egy levél nem lett átvéve. Arra is lehetőség, hogy Ön jelezze a székhelyszolgáltató felé, hogy bizonyos küldeményeket ne vegyen át. Ezt viszont mindenképpen írásban, előre kell rögzíteni, hiszen csak így van rá lehetőség, hogy a székhelyszolgáltató eltérjen a szerződésben vállalt kötelezettségeitől. Előnyös feltételekkel keresse a topcegalapitas.eu weboldalt, ahol részletes leírást olvashat!
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.